» Arhiva Sondaje Online
Funcții vacante

Președintele raionului  Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de Audit intern.

Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009 se depun până la 01 aprilie 2019, ora 1700 în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00.

Scopul general al funcţiei: Consolidarea răspunderii manageriale pentru gestionarea optimă a resurselor conform obiectivelor entităţii publice, pe baza principiilor bunei guvernări, prin implementarea sistemului de management financiar şi control şi a activităţii de audit intern în sectorul public.

 

Condiţiile de participare la concurs:

Condiţii de bază - 

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova
  • posedarea limbii română şi limbilor oficiale interetnice vorbite în teritoriu;
  • nu a împlinit vârsta de 63 ani;
  • lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  • neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.

 

Condiţii specifice:

 

Studii: superioare în domeniul economiei, de licenţă sau echivalente în domeniul auditului, cursuri de perfecționare profesională în domeniul managementului și administrației publice, controlului financiar intern.

 

Experienţă profesională: minimum 4 ani în domeniul auditului

 

Cunoştinţe:

  • cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
  • cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
  • cunoașterea principiilor de bază în economie și în domeniul juridic;
  • cunoştinţe de operare la calculator : Word, Excel, Power Point, Navigare Internet.

 

Abilităţi: abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, instruire, motivare, mobilizare, soluţionare de probleme, comunicare eficientă.

 

Atitudini/Comportamente:respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

Bibliografia concursului

 

Constituţia Republicii Moldova

 

Acte normative în domeniul serviciului public

  • Legea nr. 158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
  • Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public
  • Legea nr. 16-XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese
  • Legea nr. 133-XV din 17 iunie 2016 privind declararea averii și a intereselor personale
  • Legea integrității nr. 82-XVI din 25 mai 2017
  • Legea nr. 270 din 01 decembrie 2018 cu privire la sistemul de salarizare în sectorul bugetar
  • Legea 229 din 23.09.2010 privind controlul financiar public intern

 

 

 

Acte normative în domeniul administraţiei publice locale

 

  • Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală
  • Legea nr. 438 din 28 decembrie 2006 privind dezvoltarea regională în Republica Moldova
  • Legea nr. 435 din 28 decembrie 2006 privind descentralizarea administrativă

 

*********

Funcţia publică vacantă: Arhitect - șef

Scopul generalal funcției:

Contribuirea la promovarea politicii statului în domeniul arhitecturii, urbanismului şi amenajării teritoriului în realizarea competenţelor de bază ale autorităţii publice stabilite de legislaţia în vigoare.

 Sarcinile de bază:

  1. Organizează şi dirijează activitatea serviciului Arhitectură şi urbanism;
  2. Coordonează activitatea instituţiilor subordonate, de proiectări şi prospecţiuni, a acţiunilor urbanistice efectuate de beneficiari (persoane fizice şi juridice);
  3. Organizează şi desfăşoară concursurile urbanistice şi arhitecturale în vederea adoptăriisoluţiilor optime privind problemele din domeniul arhitecturii, urbanismului şi amenajăriiteritoriului.

Condiţiile de participare la concurs:

Condiţii de bază:

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
  • posedarea limbii române şi limbii de comunicare între națiuni;
  • neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă;
  • lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  • neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.

 

Condiţii specifice arhitect șef:

Studii: superioare, de licenţă sau echivalente în domeniul arhitecturii, urbanismului şi amenajării teritoriului.

 

Experienţă profesională arhitect-șef:

minimum 5 ani în domeniul de activitate.

 

Cunoştinţe:

  • cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
  • cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
  • cunoştinţe de operare la calculator : Word, Excel, Power Point, navigare Internet.

 

Abilităţi:

  • abilităţi de lucru cu informaţia;
  • planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor;
  • instruire, motivare, mobilizare, soluţionare de probleme, comunicare eficientă.

 

Atitudini/Comportamente:

 

  • respect faţă de oameni;
  •  spirit de iniţiativă;
  • diplomaţie,
  • creativitate,
  • flexibilitate,
  • disciplină,
  •  punctualitate,
  • responsabilitate,
  • tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
  • Telefon de contact: 0(256)2-24-00

 

*********

 

Funcţia publică vacantă: specialist Secția Agricultură și Alimentație

 

Scopul general al funcţiilor:

 

Specialist Secția Agricultură și Alimentație

 

 Scopul general:

            Contribuirea la eficientizarea implementăriiîn teritoriu a politicii agrare, promovate de organele statale privind ameliorarea și fertilizarea solului cu destinație agricolă.

Sarcinile de bază:

  1. Implementarea în teritoriu a politicii planificării şi prognozării producţiei agricole;
  2. Implementarea respectării normelor juridico-administrative, tehnologice privind procesele de producere, prelucrare, distribuire a produselor alimentare;
  3. Implementarea programelor de dezvoltare a ramurilor din sectorul agrar.

   

Condiţiile de participare la concurs

 Condiţii de bază:

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova
  • posedarea limbii romîne şi limbii de comunicare între națiuni;
  • neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vîrstă;
  • lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
  • neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii piblice

Condiţii specifice:

Studii: superioare, de licenţă sau echivalente în domeniul respectiv.

Experienţă profesională:

specialist minimum 6 luni în domeniul de activitate  sau în administraţia publică

Cunoştinţe:

  • cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
  • cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
  • Cunoştinţe de operare la calculator : Word, Excel, Power Point, Navigare Internet.

Abilităţi:

  • abilităţi de lucru cu informaţia;
  • planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor;
  • instruire, motivare, mobilizare, soluţionare de probleme, comunicare eficientă.

Atitudini/Comportamente:

  • respect faţă de oameni;
  •  spirit de iniţiativă;
  • diplomaţie,
  • creativitate,
  • flexibilitate,
  • disciplină,
  •  punctualitate,
  • responsabilitate,
  • tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
  • Telefon de contact: 0(256)2-24-00
Sus


 

 

-------------------------------------------
ONG-uri Raionale

-------------------------------------------

 

 

 

 

http://calm.md/img/nopicsmall_ro.png

Direcția Raională Învățământ, Tineret și Sport Rîșcani

 

    

https://declaratii.ani.md/searchDeclarations/index

 

                                                              http://actelocale.gov.md/ral/search?apl=19321

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rîșcani în imagini
In vizita la institutiile medicale, IMSP Spitalul Raional Riscani, sectia chirurgie s. Alunis

© 2016 Consiliul raional Rîșcani, Republica Moldova.
str. Independenţei 38, or. Rîșcani, MD-5600, Republica Moldova
Tel/Fax.: (256) 22058;
Web: www.riscani.md, mail: inforiscanimd@gmail.com

Linia verde anticorupție: (+373)7992411

Total vizitatori: 2161
Vizitatori ieri: 732
Vizitatori azi: 348
Online: 6