» Arhiva Sondaje Online
Funcții vacante

*********

Funcţia publică vacantă: Arhitect - șef

Scopul generalal funcției:

Contribuirea la promovarea politicii statului în domeniul arhitecturii, urbanismului şi amenajării teritoriului în realizarea competenţelor de bază ale autorităţii publice stabilite de legislaţia în vigoare.

 Sarcinile de bază:

  1. Organizează şi dirijează activitatea serviciului Arhitectură şi urbanism;
  2. Coordonează activitatea instituţiilor subordonate, de proiectări şi prospecţiuni, a acţiunilor urbanistice efectuate de beneficiari (persoane fizice şi juridice);
  3. Organizează şi desfăşoară concursurile urbanistice şi arhitecturale în vederea adoptăriisoluţiilor optime privind problemele din domeniul arhitecturii, urbanismului şi amenajăriiteritoriului.

Condiţiile de participare la concurs:

Condiţii de bază:

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
  • posedarea limbii române şi limbii de comunicare între națiuni;
  • neatingerea vârstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vârstă;
  • lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  • neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.

 

Condiţii specifice arhitect șef:

Studii: superioare, de licenţă sau echivalente în domeniul arhitecturii, urbanismului şi amenajării teritoriului.

 

Experienţă profesională arhitect-șef:

minimum 5 ani în domeniul de activitate.

 

Cunoştinţe:

  • cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
  • cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
  • cunoştinţe de operare la calculator : Word, Excel, Power Point, navigare Internet.

 

Abilităţi:

  • abilităţi de lucru cu informaţia;
  • planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor;
  • instruire, motivare, mobilizare, soluţionare de probleme, comunicare eficientă.

 

Atitudini/Comportamente:

 

  • respect faţă de oameni;
  •  spirit de iniţiativă;
  • diplomaţie,
  • creativitate,
  • flexibilitate,
  • disciplină,
  •  punctualitate,
  • responsabilitate,
  • tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
  • Telefon de contact: 0(256)2-24-00

 

*********

 

Funcţia publică vacantă: specialist Secția Agricultură și Alimentație

 

Scopul general al funcţiilor:

 

Specialist Secția Agricultură și Alimentație

 

 Scopul general:

            Contribuirea la eficientizarea implementăriiîn teritoriu a politicii agrare, promovate de organele statale privind ameliorarea și fertilizarea solului cu destinație agricolă.

Sarcinile de bază:

  1. Implementarea în teritoriu a politicii planificării şi prognozării producţiei agricole;
  2. Implementarea respectării normelor juridico-administrative, tehnologice privind procesele de producere, prelucrare, distribuire a produselor alimentare;
  3. Implementarea programelor de dezvoltare a ramurilor din sectorul agrar.

   

Condiţiile de participare la concurs

 Condiţii de bază:

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova
  • posedarea limbii romîne şi limbii de comunicare între națiuni;
  • neatingerea vîrstei necesare obţinerii dreptului la pensie pentru limita de vîrstă;
  • lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
  • neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii piblice

Condiţii specifice:

Studii: superioare, de licenţă sau echivalente în domeniul respectiv.

Experienţă profesională:

specialist minimum 6 luni în domeniul de activitate  sau în administraţia publică

Cunoştinţe:

  • cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
  • cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
  • Cunoştinţe de operare la calculator : Word, Excel, Power Point, Navigare Internet.

Abilităţi:

  • abilităţi de lucru cu informaţia;
  • planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor;
  • instruire, motivare, mobilizare, soluţionare de probleme, comunicare eficientă.

Atitudini/Comportamente:

  • respect faţă de oameni;
  •  spirit de iniţiativă;
  • diplomaţie,
  • creativitate,
  • flexibilitate,
  • disciplină,
  •  punctualitate,
  • responsabilitate,
  • tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.
  • Telefon de contact: 0(256)2-24-00

 

 

 

*********

 

A  V  I  Z

 

Președintele raionului  Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist Serviciul Arhivă.

Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009 se depun până la 03 iunie 2019, ora 1700 în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00.

 

 

Scopul general al funcţiei: Asigurarea păstrării, evidenţei şi valorificarea documentelor Fondului Arhіvistic al RM, care reflectă istoria raionului Rîşcani.

 

 

Condiţiile de participare la concurs:

 

Condiţii de bază - 

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova
  • posedarea limbii română şi limbilor oficiale interetnice vorbite în teritoriu;
  • nu a împlinit vârsta de 63 ani;
  • lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  • neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.

Condiţii specifice:

Studii: superioare, specializare în administrație publică, în domeniul arhivistic.

Experienţă profesională: experiență în administrația publică.

Cunoştinţe:

  • cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
  • cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
  • cunoştinţe de operare la calculator : Word, Excel, Power Point, Navigare Internet.

Abilităţi: abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, instruire, motivare, mobilizare, soluţionare de probleme, comunicare eficientă.

Atitudini/Comportamente:respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

 

Bibliografia concursului

 

Constituţia Republicii Moldova

 

Acte normative în domeniul serviciului public

  • Legea nr. 158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
  • Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public
  • Legea nr. 16-XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese
  • Legea nr. 880 din 22.01.1992 privind Fondul arhivistic de Stat
  • Hotărârea Guvernului nr. 352 din 27.05.1992 cu privire la aprobarea Regulamentului Fondului arhivistic de Stat
  • Ordinul nr. 57 din 27.07.2016 cu privire la aprobarea Indicatorului documentelor-tip și al termenilor lor de păstrare pentru organele administrației publice, pentru instituțiile, organizațiile și întreprinderile Republicii Moldova.

 

Acte normative în domeniul administraţiei publice locale

  • Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală
  • Legea nr. 438 din 28 decembrie 2006 privind dezvoltarea regională în Republica Moldova
  • Legea nr. 435 din 28 decembrie 2006 privind descentralizarea administrativă

 

 

 


 

Sus


 

 

-------------------------------------------
ONG-uri Raionale

-------------------------------------------

 

 

 

 

http://calm.md/img/nopicsmall_ro.png

Direcția Raională Învățământ, Tineret și Sport Rîșcani

 

    

https://declaratii.ani.md/searchDeclarations/index

 

                                                              http://actelocale.gov.md/ral/search?apl=19321

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rîșcani în imagini
In vizita la institutiile medicale, I.M. Centrul Stomatologic Riscani O Gradinita noua pentru copilasii din satul Mihaileni Nordul Moldovei

© 2016 Consiliul raional Rîșcani, Republica Moldova.
str. Independenţei 38, or. Rîșcani, MD-5600, Republica Moldova
Tel/Fax.: (256) 22058;
Web: www.riscani.md, mail: inforiscanimd@gmail.com

Linia verde anticorupție: (+373)7992411

Total vizitatori: 2294
Vizitatori ieri: 520
Vizitatori azi: 481
Online: 15