La moment nu sunt sondaje deschise!

» Arhiva Sondaje Online
Anunţuri
Anunț
Publicat: Marţi, 17 noiembrie 2020 de Serviciul Resurse Umane

A  V  I  Z

 

Președintele raionului  Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist superior Secția Economie.

Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009 se depun până la data de 08 decembrie 2020, ora 1700 în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00.

Scopul general al funcţiei:Contribuirea la elaborarea și implementarea politicilor de stat în dezvoltarea social-economică a raionului prin elaborarea strategiilor, planurilor de dezvoltare social-economică, programelor, directivelor prioritare de perspectivă, analiză, monitorizare și evaluare a acestora pentru eficientizarea activității autorității publice.

Sarcinile funcției:

1. Analizează și evaluează proiectele documentelor de politici elaborate și promovate de către Consiliul raional în aspectul concordanței acestora în cadrul de planificare bugetară:

  • Înaintează propuneri de perfecționare a cadrului normativ pe domeniul său de activitate;
  • Acordă asistență metodologică primăriilor, agenților economici și organizează activitățile de actualizare și perfecționare a documentelor de politici promovate de Consiliul raional;

2.Coordonarea procesului de analiză, monitorizare și evaluare a implementării programelor de dezvoltare, prezentarea rapoartelor Consiliului raional, Președintelui raionului și autorităților administrației publice centrale și locale:

-   Analizează situația generală a dezvoltării social-economice în raion, structura și starea potențialului complexului industrial, agricol, energetic, transporturilor și comunicațiilor sferei de deservire socială;

-   Elaborează periodic pronosticul de dezvoltare social-economică a raionului;

-   Elaborează planul de măsuri orientate spre asigurarea dezvoltării social-economice a localității din raion în strânsă conlucrare cu agenții economici din teritoriu și șefii direcțiilor, secțiilor Consiliului raional;

-   Organizează procesul de colectare și sinteză a informației prezentate de primării, direcțiile, secțiile și serviciile Consiliului raional privind realizarea prevederilor Programelor Naționale și locale;

-   Asigură pregătirea și prezentarea rapoartelor de evaluare și de progres cu privire la implementarea Strategiei Naționale de Dezvoltare, planului acțiunilor privind ocuparea forței de muncă;

-   Acordă ajutor autorităților pulice locale de nivelul I la elaborarea programelor de dezvoltare socială și economică;

3. Coordonarea procesului de analiză a tendințelor evoluției sărăciei în raion:

  1.  Participă la crearea și gestionarea bazei de date pentru monitorizarea sărăciei în raion;
  2. Consultă autoritățile publice locale de nivelul I în domeniul colectării, întroducerii în baza de date, verificării indicatorilor social-economici;
  3. Participă la organizarea și monitorizarea seminarelor și altor activități cu autoritățile administrației publice centrale și locale privind gestionarea bazei de date pentru reducerea sărăciei.

Condiţiile de participare la concurs:

Condiţii de bază - 

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova;
  • posedarea limbii română şi limbilor oficiale interetnice vorbite în teritoriu;
  • nu a împlinit vârsta de 63 ani;
  • lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  • neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.

Condiţii specifice:

Studii: superioare

Experienţă profesională: minimum 6 luni în instituții publice de stat

Cunoştinţe:

  • cunoaşterea legislaţiei Republicii Moldova în domeniul corespunzător sau al Administrației Publice;
  • cunoaşterea modului de funcţionare al unei autorităţi publice;
  • cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Navigare Internet.

Abilităţi: abilităţi de analiză, sinteză și planificare, de elaborare a documentelor, de monitorizare și evaluare, de organizare și coordonare, luarea deciziilor corespunzătoare, soluţionare a problemelor, comunicare eficientă, lucru în echipă.

 

Atitudini/Comportamente:respectarea drepturilor și intereselor legitime ale persoanelor fizice și juridice, profesionalism, competență și spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

 

Bibliografia concursului

 

Constituţia Republicii Moldova

Acte normative în domeniul serviciului public:

  • Legea nr. 158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public;
  • Hotărârea Guvernului nr. 201/2009, privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 158 /2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  • Legea nr. 25/2008 privind Codul de conduită al funcţionarului public;
  • Legea nr. 16/2008 cu privire la conflictul de interese;
  • Legea nr. 239/2008 privind transparența în procesul decizional;
  • Legea 100/2017 cu privire la actele normative;
  • Hotărârea Guvernului nr. 33/2007 cu privire la regulile de elaborare și cerințele unificate față de documnetele de politici;
  • Legea nr. 181/2014 finanțelor publice și responsabilității bugetar – fiscale;
  • Legea nr. 199/2010 cu privire la statutul persoanelor cu funcții de demnitate publică.

Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:

  • Legea nr. 436/2006 privind administraţia publică locală;
  • Legea nr. 435/2006 privind descentralizarea administrativă;
  • Legea nr. 438/2006 privind dezvoltarea regională în Republica Moldova;
  • Legea nr.764/2001 privind organizarea administrativ-teritorială a Republicii Moldova.

Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.

Certificatul medical și cazierul judiciar pot fi înlocuite cu declarații pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligația să completeze dosaru de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile de la data la care a fost declarat învingător, sub acțiunea neemiterii actului administrativ de numire.

Alte înregistrări
Publicat: Miercuri, 20 ianuarie 2021 de Serviciul Resurse Umane
Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Regulamentului privind numirea în funcție pe bază de concurs a șefilor instituțiilor medico-sanitare publice centre de sănătate din raion aprobat prin decizia Consiliului raional nr.03/14 din 25.06.2020, se depun până la 10 februarie 2021, ora 1700 în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00, e-mail: efrimalina@gmail.com. Citeşte mai mult...
Publicat: Marţi, 19 ianuarie 2021 de Serviciul Resurse Umane
Citeşte mai mult...
Publicat: Miercuri, 16 decembrie 2020 de Serviciul Resurse Umane
Conform rezultatelor obţinute la proba scrisă şi interviu, la concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist superior, Secţia Economie, învingător al concursului este dl Volschi Mihail. Citeşte mai mult...
Publicat: Miercuri, 09 decembrie 2020 de Serviciul Resurse Umane
Lista candidaţilor admişi la concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist superior, Secția Economie 1. Volschi Mihail 2. Șevciuc Ion 3. Belous Marin În baza hotărârii comisiei de concurs din data de 09 decembrie 2020, proba scrisă se va desfășura pe data de 15 decembrie 2020, ora 14.00, în incinta Consiliului raional Rîșcani, etajul IV, sala de ședință. Citeşte mai mult...
Publicat: Marţi, 25 august 2020 de Serviciul Resurse Umane
În baza hotărârii comisiei de concurs din data de 24 august 2020, proba scrisă și interviul se vor desfășura pe data de 26 august 2020 Citeşte mai mult...
Publicat: Marţi, 18 august 2020 de Serviciul Resurse Umane
1.Moșanu Aglaia Citeşte mai mult...
Publicat: Luni, 03 august 2020 de Serviciul Resurse Umane
Președintele raionului Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de contabil-șef, în cadrul Aparatului Președintelui raionului. Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009 se depun până la data de 24 august 2020, ora 1700 în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00. Citeşte mai mult...
Publicat: Joi, 30 iulie 2020 de Serviciul Resurse Umane
Conform rezultatelor obţinute la proba scrisă şi interviu, la concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante de șef, Secția Construcție, Gospodărie Comunală și Drumuri, învingător al concursului este dl Orelicov Vasile. Citeşte mai mult...
Publicat: Miercuri, 29 iulie 2020 de Serviciul Resurse Umane
Conform rezultatelor obţinute în urma evaluării proiectului de dezvoltare și susținerii interviului, învingător al concursului privind ocuparea funcţiei vacante de șef al IMSP Centrul de Sănătate Rîșcani, este dna Gabriela Sandu. Citeşte mai mult...
Publicat: Luni, 27 iulie 2020 de Serviciul Resurse Umane
Conform rezultatelor obţinute la proba scrisă şi interviu, la concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist superior, Secţia Economie, învingător al concursului este dl Rusu Alexandru. Citeşte mai mult...

Rezultate 1 - 10 din 37
» Toate înregistrările
Sus


 

 

-------------------------------------------
ONG-uri Raionale

-------------------------------------------

 

 

 

 

https://calm.md/img/nopicsmall_ro.png

Direcția Raională Învățământ, Tineret și Sport Rîșcani

 

    

https://declaratii.ani.md/searchDeclarations/index

 

                                                              https://actelocale.gov.md/ral/search?apl=19321

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rîșcani în imagini
Moldova Training IDIS Viitorul ”Consolidarea autonomiei locale” Training IDIS Viitorul ”Consolidarea autonomiei locale” Training IDIS Viitorul ”Consolidarea autonomiei locale”

© 2016 Consiliul raional Rîșcani, Republica Moldova.
str. Independenţei 38, or. Rîșcani, MD-5600, Republica Moldova
Tel/Fax.: (256) 22058;
Web: www.riscani.md, mail: inforiscanimd@gmail.com

Linia verde anticorupție: (+373)7992411

Total vizitatori: 1906
Vizitatori ieri: 411
Vizitatori azi: 93
Online: 5