La moment nu sunt sondaje deschise!

» Arhiva Sondaje Online
Anunţuri
Președintele raionului Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist Serviciul Administrație Publică.
Publicat: Joi, 02 ianuarie 2020 de Serviciul Resurse Umane

A  V  I  Z

 

Președintele raionului  Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist Serviciul Administrație Publică.

Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009 se depun până la data de 24 ianuarie 2020, ora 1700 în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00.

Scopul general al funcţiei:Înfăptuiește încorporarea cetățenilor din raionul Rîșcani în Serviciul Alternativă.

 

Sarcinile funcției:

1.Informarea recruţilor despre existenţa serviciului civil şi despre posibilitatea încorporării, despre drepturile şi obligaţiile ce le revin.

Recepționarea cererilor motivate din partea cetăţenilor privind scutirea de serviciul militar în termen şi încorporarea în serviciul civil, verifică veridicitatea motivelor invocate şi înştiinţează despre aceasta comisiile teritoriale de recrutare şi încorporare în serviciul militar şi cel civil.

- Duce evidența numărului recruților informați;

- Duce evidența numărului de cereri recepționate, elaborate conform legislației;

- Note informative transmise la comisia de recrutare și încorporare în serviciul militar și cel civil.

 

2. Prezentarea actelor cetăţenilor încorporaţi în serviciul civil comisiei teritoriale pentru serviciul civil.

  • Duce evidența numărului de acte prezentate, calitatea lor.

 

 3. Îndreptarea cetăţenilor spre locul de îndeplinire a serviciului civil şi spre centrele de instruire pentru pregătire profesională specială. Efectuarea, în comun cu serviciul de plasare în câmpul muncii, atestarea locurilor de muncă pentru asigurarea îndeplinirii serviciului civil în corespundere cu cerinţele prezentei legi.

- Duce evidența numărului de cetățeni îndreptați spre locul îndeplinirii serviciului și centrele de instruire;

- Duce evidența numărului de locuri atestate.

 

4. Ținerea la evidenţă a cetăţenilor care îndeplinesc serviciul civil şi a celor trecuţi în rezerva serviciului civil, elaborarea  dărilor de seamă statistice în modul stabilit de organele statistice de stat.

- Registrul de evidență a cetățenilor;

- Dări de seamă elaborate și prezentate.

 

5. Organizarea controlului asupra îndeplinirii serviciului civil.

- Numărul de Note informative cu privire la rezultatele controalelor.

 

6. Remiterea organelor de urmărire penală a materialelor privind cetăţenii care se eschivează de la încorporare şi de la îndeplinirea serviciului civil.

- Numărul de materiale remise organelor de urmărire penală.

 

7. Ținerea la  evidenţă a activităţii şi a deciziilor adoptate de comisiile de recrutare-încorporare şi de Comisia de Stat pentru încorporare. Generalizarea materialelor privind organizarea pregătirii prealabile și multilaterale a populației, a obiectelor economiei naționale, forțelor Protecției Civile a raionului pentru desfășurarea acțiunilor în cazul apariției pericolului situațiilor excepționale și în condițiile lor.

  • Registrul de evidență a activității și a deciziilor adoptate, completat;
  • Numărul de materiale elaborate.

 

 Condiţiile de participare la concurs:

Condiţii de bază : 

  • deţinerea cetăţeniei Republicii Moldova
  • posedarea limbii română şi limbilor oficiale interetnice vorbite în teritoriu;
  • nu a împlinit vârsta de 63 ani;
  • lipsa antecedentelor penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie;
  • neprivarea de dreptul de a ocupa funcţii publice.

Condiţii specifice:

Studii: superioare

  • Experienţă profesională: minimum 6 luni în domeniul Serviciului de Alternativă

 

Cunoştinţe:

  • cunoaşterea legislaţiei în domeniul Serviciului Alternativă;
  • cunoașterea politicii de stat în domeniul Serviciului de Alternativă;
  • cunoaşterea modului de funcţionare a unei autorităţi publice;
  • cunoştinţe de operare la calculator: Word, Excel, Power Point, Navigare Internet.

 

Abilităţi:

  • abilităţi de lucru cu informaţia, planificare, organizare, analiză şi sinteză, elaborare a documentelor, soluţionare de probleme, comunicare eficientă.

Atitudini/Comportamente:

  • respect faţă de oameni, spirit de iniţiativă, diplomaţie, creativitate, flexibilitate, disciplină, punctualitate, responsabilitate, tendinţă spre dezvoltare profesională continuă.

 

 Bibliografia concursului

Constituţia Republicii Moldova;

Acte normative în domeniul serviciului public:

  • Legea nr. 158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public
  • Hotărârea Guvernului nr. 201 din 11.03.2009, privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 158 – XVI din 04.07.2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public.
  • Legea nr. 25-XVI din 22 februarie 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public

Acte normative în domeniul administraţiei publice locale:

  • Legea nr. 436 din 28 decembrie 2006 privind administraţia publică locală;
  •  Legea nr. 16-XVI din 15 februarie 2008 cu privire la conflictul de interese.
Alte înregistrări
Publicat: Joi, 10 septembrie 2020 de Secţia Economie
Programul de instruire “Gestiunea Eficientă a Afacerii” (GEA) continuă înscrierea la cursurile de educație antreprenorială destinate mediului de afaceri. ODIMM organizează cu titlu gratuit instruiri, care te pot ajuta să-ți reconfigurezi afacerea. Instruirile se vor desfășura în regim online. Citeşte mai mult...
Publicat: Miercuri, 26 august 2020 de Secţia Economie
START competiției proiectelor investiționale PENTRU TINERI! ODIMM lansează prin Programul “Start pentru Tineri” un nou Concurs de proiecte investiționale. Citeşte mai mult...
Publicat: Marţi, 25 august 2020 de Serviciul Resurse Umane
În baza hotărârii comisiei de concurs din data de 24 august 2020, proba scrisă și interviul se vor desfășura pe data de 26 august 2020 Citeşte mai mult...
Publicat: Marţi, 25 august 2020 de Secţia Economie
Peste 300 de companii care au aplicat la Instrumentul de Digitalizare a IMM-urilor încep cursurile de instruire antreprenorială, acestea se vor desfășura în regim online, în perioada 18 august – 15 octombrie. Citeşte mai mult...
Publicat: Marţi, 18 august 2020 de Serviciul Resurse Umane
1.Moșanu Aglaia Citeşte mai mult...
Publicat: Marţi, 11 august 2020 de Serviciul Administraţie Publică
Vă înştiinţăm că, în conformitate cu dispoziţia Preşedintelui raionului nr.101 din 10 august 2020, la 21 august curent se convoaca şedinţa ordinară a Consiliului Raional. Ședinţa Consiliului Raional va avea loc la ora 10.00, în sala de festivități a Școlii de Arte Rîșcani, etajul 2. Citeşte mai mult...
Publicat: Luni, 03 august 2020 de Serviciul Resurse Umane
Președintele raionului Rîşcani anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de contabil-șef, în cadrul Aparatului Președintelui raionului. Dosarele de participare la concurs, întocmite conform Hotărârii Guvernului Republicii Moldova nr. 201 din 11 martie 2009 se depun până la data de 24 august 2020, ora 1700 în sediul Consiliului Raional Rîşcani, str. Independenţei 38, etajul IV, biroul nr. 51, tel. de contact 2-24-00. Citeşte mai mult...
Publicat: Joi, 30 iulie 2020 de Serviciul Resurse Umane
Conform rezultatelor obţinute la proba scrisă şi interviu, la concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante de șef, Secția Construcție, Gospodărie Comunală și Drumuri, învingător al concursului este dl Orelicov Vasile. Citeşte mai mult...
Publicat: Miercuri, 29 iulie 2020 de Serviciul Resurse Umane
Conform rezultatelor obţinute în urma evaluării proiectului de dezvoltare și susținerii interviului, învingător al concursului privind ocuparea funcţiei vacante de șef al IMSP Centrul de Sănătate Rîșcani, este dna Gabriela Sandu. Citeşte mai mult...
Publicat: Luni, 27 iulie 2020 de Serviciul Resurse Umane
Conform rezultatelor obţinute la proba scrisă şi interviu, la concursul pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist superior, Secţia Economie, învingător al concursului este dl Rusu Alexandru. Citeşte mai mult...

Rezultate 1 - 10 din 212
» Toate înregistrările
Sus


 

 

-------------------------------------------
ONG-uri Raionale

-------------------------------------------

 

 

 

 

https://calm.md/img/nopicsmall_ro.png

Direcția Raională Învățământ, Tineret și Sport Rîșcani

 

    

https://declaratii.ani.md/searchDeclarations/index

 

                                                              https://actelocale.gov.md/ral/search?apl=19321

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rîșcani în imagini
Training IDIS Viitorul ”Consolidarea autonomiei locale”

© 2016 Consiliul raional Rîșcani, Republica Moldova.
str. Independenţei 38, or. Rîșcani, MD-5600, Republica Moldova
Tel/Fax.: (256) 22058;
Web: www.riscani.md, mail: inforiscanimd@gmail.com

Linia verde anticorupție: (+373)7992411

Total vizitatori: 1997
Vizitatori ieri: 224
Vizitatori azi: 184
Online: 4